DONT BE SUPRISE FELLAS :)

Assalamualaikum semua~

rasa mcm belum terlambat nk wish (SELAMAT TAHUN BARU 2015)

saya berharap tahun ini dpat mendatangkan kebaikan pada saya (amin)

pelik tak tetiba je rajin nk hapdet blog yg memang dh berhabuk bersawang da pun ni
siap delete lg older2 post yg unmatured tuh
hehe
taktau lah kan

rasanya sbb takde keje kot
eh lupa pulak nk ckap

saya ni PT (penganggur terhormat)
menanam anggur di tepi rumah
gaji tk seberapa
kakaka, gurau je

saya ni lepasan spm 2014
ni ha tgah tunggu result lah ni mac nanti
tu yg tk senang duduk je ni

haish

bosan teramat lh cuti ni
dh lh tk dpt nk keje
tapi takpe

i think the postive side

Allah dh plan yg terbaik untuk hambaNya
mungkin bila aku keje, aku lalai
mungkin bila aku keje, aku lupa padaNya
mungkin segalanya mungkin

so, i think this is the best plan fr me.
duduk rumah do the household chores (well nk jadi isteri mithali kan)
hahaha
household je
bukan kitchen-hold
hehe

ni ahad ni ada kelas KPP2
apa tu KPP?
taktau lh KPP ni stand fr what.
yg pasti pasal memandu lh
eh nk share ni, saya sekarang ni dlm proses nk dptkan LESEN MEMANDU D :D
sekarang baru dpt lesen L

LEARNER DRIVER :)

sebenarnya dah lama dah daftar ni
awal bulan 12 haritu
tapi
disebabkan technical problem(s)
i took computer test in the middle of january's month
and guess what, i got 43/50!
alhamdulillah PASS!
huhu.

tapi di sini saya nk cite psl KPP1
iaitu ceramah KPP
uhh at first , i thought that it will be a boring class
but luckily, it not a boring class!

seriously, best gila cikgu dia.
hahaha, tk ingat lh namanya (sorry cikgu :3)
he always make us laugh

aku duduk sebelah pakcik -.-
no komen lh, biasa je
no feelinggg
haha

as the conclusion that day, dont judge something before you experience it!

Popular Posts